در حاشیه
از مهمونی اون قسمتیش رو بیشتر دوست دارم که از وسط جمع می کنی و می خزی واسه خودت گوشه یه اتاقی که هیچ کی توش نباشه، صدای تند موزیک و همهمه رقص و خوشحالی بقیه رو از دور می شنوی و پیشونیت رو می چسبونی به خنکی پنجره و به خودت فرصت میدی که واسه چند ثانیه هم که شده تنها باشی و جدا.